Itthon próbáltuk a vadonatúj Explorert, amelyet kizárólag villanyhajtással, kifejezetten az európai piacnak fejlesztett a Ford. A német alapokra épülő újdonság a márka nagy reménysége az elektromosautó-piacon, de felveszi-e a versenyt a konkurenciával?
Erre mondják, hogy ezt nem láttuk jönni! A Lexus piacra dobta az NX valóban terepjárós változatát. Ha már SUV, akkor bátran merészkedhessen a vadonba. Vulkáni talajon próbáltuk!
Megérkezett Magyarországra az első konnektoros hibrid BYD modell a Seal U DM-i személyében, emellett egy hétüléses villany-SUV-ot is villantott a márka. Máris mutatjuk a pontos árakat!
Amióta a PSA-ból Stellantis lett, az Opel küszködött az identitásának a megőrzésével. A Grandland lehet erre a gyógyír, mert a konszernplatform ellenére karakteres tudott maradni.
Májusban biztossá vált, hogy a Seres Group nemcsak Európába, de Magyarországra is elhozza a termékeit. A Párizsi Autószalonon három modellt is kiállítottak, máris mutatjuk, milyen funkciókkal rendelkeznek a hazai szalonokba is érkező Aitók!
Formailag hasonló, ám jóval nagyobb utasteret rejt a Bigster, mint a Duster. Ám megmaradt a C-szegmens térfelén a CMF-B padlólemezen, szóval nagy, de még nem ostromolja a középkategóriát. Ebből következően az ára is baráti maradhat a dráguló piacon.